• Gratis afhalen in Eksaarde
  • Check onze spaarkaart voor korting
  • Handgemaakt, uniek en milieubewust ♻
Home » Verzenden en retourneren

Verzenden en retourneren

Gratis ophalen

Bestellingen kunnen op afspraak gratis afgehaald worden te Brielmolenstraat 75, 9160 Lokeren. Je kan dit als optie kiezen tijdens het bestelproces.

 

Sommige producten worden niet verzonden en kunnen dus alleen afgehaald worden. Dit omdat we bij deze producten een veilige verzending niet kunnen garanderen. Dit staat steeds aangegeven bij de producten waarbij dit niet kan. 

Verzending

Verzending is helaas niet bij elk product mogelijk, aangezien wij steeds een veilige en schadeloze bestelling willen kunnen garanderen. Sommige producten zijn hiervoor te fragiel. Indien een product niet verzonden kan worden, wordt dit aangegeven bij het product zelf. Deze producten kunnen wel steeds gratis opgehaald worden.

 

Wij verwerken je bestelling zo snel mogelijk. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met de track & trace-code van het pakket. 

 

Aangezien onze producten handgemaakt zijn en niet steeds voorradig zijn, is het niet mogelijk om de bestelling op dezelfde dag te versturen. Onze bestellingen worden steeds ten laatste een week na de besteldatum verzonden. Vervolgens kan je in onderstaand schema terugvinden na hoeveel werkdagen je bestelling arriveert. Heb je jouw bestelling sneller nodig? Stuur ons een berichtje om de mogelijkheden te bespreken.

 

Onderstaand schema geeft een overzicht van de verzendtarieven die bij ons van toepassing zijn. Een bestelling boven €75 wordt gratis verzonden.


Gelieve er rekening mee te houden dat we niet verantwoordelijk zijn voor vertragingen tijdens het transport (bijvoorbeeld vertraging bij de douane of vertragingen tijdens drukke periodes zoals Kerstmis).

Retourneren

Retourneren is mogelijk op eigen kosten. Dit kan enkel bij producten die aangekocht werden zonder korting en niet gepersonaliseerd zijn. De producten dienen geretourneerd te worden in de originele verpakking. 


Indien er een beschadiging is aan de bestelling is dit uiteraard anders. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zoeken samen naar een oplossing.